DSpace at My University >
01 大学(国際・英語学部) >
013 「大阪女学院大学紀要」 >
2号(2005) >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/10775/97
|
タイトル: | Implementing Criterion: Initial Findings |
タイトル別言語: | クライテリオンの導入 : 第1 回結果報告 |
著者: | Cornwell, Steve Johnston, Scott |
著者別言語: | コーンウェル, スティーブ ジョンストン, スコット |
キーワード: | Criterion ESL/EFL writing evaluation CALL Educational Testing Service (ETS) |
キーワード別言語: | クライテリオン 第二言語としての英語学習/外国語としての英語学習 ライティングの評価 コール 教育的試験のサービス |
出版者: | 大阪女学院大学 |
出版者別言語: | Osaka Jogakuin 4year College |
利用可能日: | 2010-03-09T04:11:46Z |
発行日: | 2010-03-09T04:11:46Z |
受理日: | 2005-09-28 |
抄録: | Learning to write clearly and develop an ability to evaluate one’s own writing are keyingredients to becoming successful student writers. These skills do not happen naturallybut are developed both inside and outside classrooms. Thus, students need support tobecome proficient writers. To provide such support, in April 2004 Osaka Jogakuin College(OJC) expanded the number of hours its writing center is open, and in April 2005, weobtained accounts for all students to Criterion, an online essay evaluation service. Studentscan access Criterion from any computer with internet access allowing students to evaluatetheir drafts anywhere and anytime. This article highlights the process by which OJCdecided to obtain Criterion accounts, the decisions made in setting up the Criterionsystem, and students’ initial responses to using Criterion for course assignments. |
資源タイプ: | Departmental Bulletin Paper |
ISSN: | 1880-0084 |
NCID: | AA12028997 |
掲載誌名: | 大阪女学院大学紀要 |
号: | 2 |
開始ページ: | 53 |
終了ページ: | 62 |
ページ数: | 96 |
発行日: | 2006-03-01 |
言語: | en |
著者版フラグ: | publisher |
出現コレクション: | 2号(2005)
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|