DSpace at My University >
04 短期大学(英語科) >
043 「大阪女学院短期大学紀要」 >
33号(2003) >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/10775/626
|
タイトル: | Approaches to Writing Evaluation |
タイトル別言語: | 英語論文作成評価の方法 |
著者: | Swenson, Tamara |
著者別言語: | タマラ, スェンソン |
キーワード: | writing evaluation |
キーワード別言語: | 作文 評価 |
出版者: | 大阪女学院短期大学 |
利用可能日: | 2011-02-18T11:41:19Z |
発行日: | 2011-02-18T11:41:19Z |
受理日: | 2003-09-12 |
自由記入: | 自由論文 |
抄録: | This paper examines how teachers evaluate writing. Ten teachers of Core Studies I: Academic Writing at Osaka Jogakuin College evaluated four pieces of writing from students. The evaluations were then examined to determine the type of evaluation each teacher made. Results indicate that teachers evaluate essays in a wide variety of ways but generally reach scores that are similar. |
資源タイプ: | Departmental Bulletin Paper |
ISSN: | 0387-7744 |
NCID: | AN00029189 |
掲載誌名: | 大阪女学院短期大学紀要 |
号: | 33 |
開始ページ: | 1 |
終了ページ: | 14 |
ページ数: | 139 |
発行日: | 2004-03-01 |
言語: | en |
著者版フラグ: | publisher |
出現コレクション: | 33号(2003)
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|