DSpace
 

DSpace at My University >
04 短期大学(英語科) >
043 「大阪女学院短期大学紀要」 >
33号(2003) >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10775/626

タイトル: Approaches to Writing Evaluation
タイトル別言語: 英語論文作成評価の方法
著者: Swenson, Tamara
著者別言語: タマラ, スェンソン
キーワード: writing
evaluation
キーワード別言語: 作文
評価
出版者: 大阪女学院短期大学
利用可能日: 2011-02-18T11:41:19Z
発行日: 2011-02-18T11:41:19Z
受理日: 2003-09-12
自由記入: 自由論文
抄録: This paper examines how teachers evaluate writing. Ten teachers of Core Studies I: Academic Writing at Osaka Jogakuin College evaluated four pieces of writing from students. The evaluations were then examined to determine the type of evaluation each teacher made. Results indicate that teachers evaluate essays in a wide variety of ways but generally reach scores that are similar.
資源タイプ: Departmental Bulletin Paper
ISSN: 0387-7744
NCID: AN00029189
掲載誌名: 大阪女学院短期大学紀要
号: 33
開始ページ: 1
終了ページ: 14
ページ数: 139
発行日: 2004-03-01
言語: en
著者版フラグ: publisher
出現コレクション:33号(2003)

このアイテムのファイル:

ファイル サイズファーマット
KC33_001.pdf596.14 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください