DSpace
 

DSpace at My University >
04 短期大学(英語科) >
043 「大阪女学院短期大学紀要」 >
33号(2003) >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10775/623

タイトル: The Role of Parents and Teachers in Children's Vocabulary Development
タイトル別言語: 子どもの語彙習得における親と教師の役割
著者: Kato-otani, Eiko
著者別言語: 加藤, 映子
キーワード: vocabulary development
incidental vocabulary learning
the role of parents and teachers
キーワード別言語: 語彙の発達 /偶発的な語彙獲得
親と教師の役割
出版者: 大阪女学院短期大学
利用可能日: 2011-02-18T11:41:18Z
発行日: 2011-02-18T11:41:18Z
受理日: 2003-09-12
自由記入: 自由論文
抄録: Vocabulary acquisition is important for children's language development because they will read better if they have rich vocabulary in their lexicon. Children acquire words in incidental learning rather than explicit vocabulary instruction. This paper will address the role of parents and teachers for children's incidental vocabulary learning.
資源タイプ: Departmental Bulletin Paper
ISSN: 0387-7744
NCID: AN00029189
掲載誌名: 大阪女学院短期大学紀要
号: 33
開始ページ: 15
終了ページ: 19
ページ数: 139
発行日: 2004-03-01
言語: en
著者版フラグ: publisher
出現コレクション:33号(2003)

このアイテムのファイル:

ファイル サイズファーマット
KC33_015.pdf210.87 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください