DSpace
 

DSpace at My University >
04 短期大学(英語科) >
043 「大阪女学院短期大学紀要」 >
36号(2006) >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10775/62

タイトル: Strategies for Progress in the SELHi Project : Project Leader’s Role
タイトル別言語: セルハイ・プロジェクト進展方略 : プロジェクト・リーダーの役割
著者: Nakai, Hirokazu
著者別言語: 中井, 弘一
キーワード: SELHi
leader’s role
P-D-C-A
management conceptualization
キーワード別言語: セルハイ
リーダーの役割
PDCA
マネジメント概念化
出版者: 大阪女学院短期大学
出版者別言語: Osaka Jogakuin 2year College
利用可能日: 2009-12-18T02:04:35Z
発行日: 2009-12-18T02:04:35Z
受理日: 2006-09-25
自由記入: 研究ノート
抄録: The Super English Language High School (SELHi) program is one of the measures theMinistry of Education, Culture, Sports, Science, and Technology (MEXT) formulated in 2003to promote innovative English education in senior high schools. The results of this projectin model SELHi schools are reported in MEXT Forums and others. However, fewpresentations and papers have summarized and critically evaluated the project leader’s rolein the SELHi projects. This paper seeks to fill this gap, reviewing strategies for progress inthe SELHi project and pointing out the important roles of the leader.
資源タイプ: Departmental Bulletin Paper
ISSN: 0387-7744
NCID: AN00029189
掲載誌名: 大阪女学院短期大学紀要
号: 36
開始ページ: 49
終了ページ: 62
ページ数: 77
発行日: 2007-03-01
言語: en
著者版フラグ: publisher
出現コレクション:36号(2006)

このアイテムのファイル:

ファイル 記述 サイズファーマット
049.pdf636.65 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください