DSpace at My University >
04 短期大学(英語科) >
043 「大阪女学院短期大学紀要」 >
32号(2002) >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/10775/593
|
タイトル: | Designing a Vocabulary Curriculum : Learning from Mistakes |
タイトル別言語: | 語彙カリキュラムをデザインする : 誤りからの学習 |
著者: | Kim, Sung |
著者別言語: | サン, キム |
キーワード: | activities curriculum four strands vocabulary |
キーワード別言語: | 演習 カリキュラム 4つの要素 語彙 |
出版者: | 大阪女学院短期大学 |
利用可能日: | 2011-02-18T11:41:09Z |
発行日: | 2011-02-18T11:41:09Z |
受理日: | 2002-09-12 |
自由記入: | 自由論文 |
抄録: | The following is a description of a focused vocabulary curriculum that utilizes Nation's (1996, 2001) four main strands: The provision of large amounts of comprehensible input that is focused on meaning, direct form-focused instruction, the production of meaning-focused output, and fluency practice. These four strands aid in the effective acquisition of new vocabulary. Activities that support these strands will also be explained. |
資源タイプ: | Departmental Bulletin Paper |
ISSN: | 0387-7744 |
NCID: | AN00029189 |
掲載誌名: | 大阪女学院短期大学紀要 |
号: | 32 |
開始ページ: | 103 |
終了ページ: | 111 |
ページ数: | 275 |
発行日: | 2003-03-01 |
言語: | en |
著者版フラグ: | publisher |
出現コレクション: | 32号(2002)
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|