DSpace
 

DSpace at My University >
04 短期大学(英語科) >
043 「大阪女学院短期大学紀要」 >
32号(2002) >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10775/593

タイトル: Designing a Vocabulary Curriculum : Learning from Mistakes
タイトル別言語: 語彙カリキュラムをデザインする : 誤りからの学習
著者: Kim, Sung
著者別言語: サン, キム
キーワード: activities
curriculum
four strands
vocabulary
キーワード別言語: 演習
カリキュラム
4つの要素
語彙
出版者: 大阪女学院短期大学
利用可能日: 2011-02-18T11:41:09Z
発行日: 2011-02-18T11:41:09Z
受理日: 2002-09-12
自由記入: 自由論文
抄録: The following is a description of a focused vocabulary curriculum that utilizes Nation's (1996, 2001) four main strands: The provision of large amounts of comprehensible input that is focused on meaning, direct form-focused instruction, the production of meaning-focused output, and fluency practice. These four strands aid in the effective acquisition of new vocabulary. Activities that support these strands will also be explained.
資源タイプ: Departmental Bulletin Paper
ISSN: 0387-7744
NCID: AN00029189
掲載誌名: 大阪女学院短期大学紀要
号: 32
開始ページ: 103
終了ページ: 111
ページ数: 275
発行日: 2003-03-01
言語: en
著者版フラグ: publisher
出現コレクション:32号(2002)

このアイテムのファイル:

ファイル サイズファーマット
KC32_103.pdf450.3 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください