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043 「大阪女学院短期大学紀要」 >
30号(2000) >

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タイトル: <研究ノート>The Internet as a Tool for Supporting Learner Autonomy
タイトル別言語: 学習者の自立を支援する手段としてのインターネット
著者: Kim, Sung
著者別言語: サン, キム
キーワード: autonomy
CALL
internet
self-access
web page
キーワード別言語: 学習者の自立
CALL
インターネット
セルフアクセス
ウェブサイト
出版者: 大阪女学院短期大学
利用可能日: 2011-02-18T11:40:55Z
発行日: 2011-02-18T11:40:55Z
受理日: 2000-09-13
自由記入: 研究ノート
抄録: A primary objective of education should be learner autonomy. Computer-assisted language learning is an ideal tool that can be used to promote self-access learning, and consequently, autonomy. A CALL center or Self-access Center is not always convenient, so the use of the internet as a CALL instrument is ideal for this situation. Through the internet, on-line resources, interaction via e-mail, or a course-specific web page can all be easily accessed at any time by any computer using any web navigating program. The basic simplicity of a web navigating program makes it accessible to students ; this is important to the implementation and consequent survival of any computer-driven self-access curriculum.
資源タイプ: Departmental Bulletin Paper
ISSN: 0387-7744
NCID: AN00029189
掲載誌名: 大阪女学院短期大学紀要
号: 30
開始ページ: 265
終了ページ: 273
ページ数: 329
発行日: 2001-03-01
言語: en
著者版フラグ: publisher
出現コレクション:30号(2000)

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