DSpace
 

DSpace at My University >
04 短期大学(英語科) >
043 「大阪女学院短期大学紀要」 >
26号(1996) >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10775/474

タイトル: Student-generated interpretations of literature : Point of departure activities
タイトル別言語: 文学作品の解釈力の育成 : 出発点としてのアクティヴィティ
著者: Mckay, Tonia
著者別言語: トニア, マッケイ
キーワード: inference
interpretation
analysis
literature
foreign language education
キーワード別言語: 推論
解釈
分析
文学
外国語教育
出版者: 大阪女学院短期大学
利用可能日: 2011-02-18T11:40:30Z
発行日: 2011-02-18T11:40:30Z
受理日: 1996-09-06
自由記入: 自由論文
抄録: This article is a collection of activities to be used when teaching literature in the second or foreign language classroom. The activities are designed to encourage learner confidence in individual perceptions and interpretations of stories or poems, and to foster analytical and inferencing skills in second language reading. Each activity is described in detail and alternatives are included for each activity.
資源タイプ: Departmental Bulletin Paper
ISSN: 0387-7744
NCID: AN00029189
掲載誌名: 大阪女学院短期大学紀要
号: 26
開始ページ: 55
終了ページ: 61
ページ数: 158
発行日: 1997-03-01
言語: en
著者版フラグ: publisher
出現コレクション:26号(1996)

このアイテムのファイル:

ファイル サイズファーマット
KC26_055.pdf281.57 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください