DSpace at My University >
04 短期大学(英語科) >
043 「大阪女学院短期大学紀要」 >
26号(1996) >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/10775/473
|
タイトル: | The correction of spoken errors in the second or foreign language classroom : A discussion of the research and its implications for teaching |
タイトル別言語: | 第二外国語教育、英語教育のスポークン・エラーの訂正 : 最近の研究と教室での実践 |
著者: | Mckay, Tonia |
著者別言語: | トニア, マッケイ |
キーワード: | error correction feedback interlanguage |
キーワード別言語: | エラーコレクション フィードバック インターランゲージ |
出版者: | 大阪女学院短期大学 |
利用可能日: | 2011-02-18T11:40:29Z |
発行日: | 2011-02-18T11:40:29Z |
受理日: | 1996-09-06 |
自由記入: | 自由論文 |
抄録: | The following article is an in-depth review of current research on correcting spoken errors in the second or foreign language classroom. The varying findings and opinions surrounding the issue of error correction are explored and conclusions are drawn as to the findings' implications for classroom practice. |
資源タイプ: | Departmental Bulletin Paper |
ISSN: | 0387-7744 |
NCID: | AN00029189 |
掲載誌名: | 大阪女学院短期大学紀要 |
号: | 26 |
開始ページ: | 63 |
終了ページ: | 72 |
ページ数: | 158 |
発行日: | 1997-03-01 |
言語: | en |
著者版フラグ: | publisher |
出現コレクション: | 26号(1996)
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|