DSpace at My University >
04 短期大学(英語科) >
043 「大阪女学院短期大学紀要」 >
26号(1996) >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/10775/466
|
タイトル: | Syllabus Design : Development of a Learner-Centered Curriculum for English for Medicine |
タイトル別言語: | シラバスデザイン : 医学のための英語教授に於る学習者中心のカリキュラム |
著者: | Swenson, Tamara |
著者別言語: | スエンスン, タマラ |
キーワード: | syllabus design learner-centered English for medicine |
キーワード別言語: | カリキュラム作成 学習者中心 医学英語 |
出版者: | 大阪女学院短期大学 |
利用可能日: | 2011-02-18T11:40:28Z |
発行日: | 2011-02-18T11:40:28Z |
受理日: | 1996-09-06 |
自由記入: | 自由論文 |
抄録: | This paper first outlines the process of designing a learner-centered curriculum, then describes the stages involved in the design of a syllabus suitable for one group of learners, specifically doctors at a hospital in Osaka, and provides examples of tasks designed to meet the needs of this learner group. |
資源タイプ: | Departmental Bulletin Paper |
ISSN: | 0387-7744 |
NCID: | AN00029189 |
掲載誌名: | 大阪女学院短期大学紀要 |
号: | 26 |
開始ページ: | 119 |
終了ページ: | 128 |
ページ数: | 158 |
発行日: | 1997-03-01 |
言語: | en |
著者版フラグ: | publisher |
出現コレクション: | 26号(1996)
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|