DSpace
 

DSpace at My University >
04 短期大学(英語科) >
043 「大阪女学院短期大学紀要」 >
26号(1996) >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10775/466

タイトル: Syllabus Design : Development of a Learner-Centered Curriculum for English for Medicine
タイトル別言語: シラバスデザイン : 医学のための英語教授に於る学習者中心のカリキュラム
著者: Swenson, Tamara
著者別言語: スエンスン, タマラ
キーワード: syllabus design
learner-centered
English for medicine
キーワード別言語: カリキュラム作成
学習者中心
医学英語
出版者: 大阪女学院短期大学
利用可能日: 2011-02-18T11:40:28Z
発行日: 2011-02-18T11:40:28Z
受理日: 1996-09-06
自由記入: 自由論文
抄録: This paper first outlines the process of designing a learner-centered curriculum, then describes the stages involved in the design of a syllabus suitable for one group of learners, specifically doctors at a hospital in Osaka, and provides examples of tasks designed to meet the needs of this learner group.
資源タイプ: Departmental Bulletin Paper
ISSN: 0387-7744
NCID: AN00029189
掲載誌名: 大阪女学院短期大学紀要
号: 26
開始ページ: 119
終了ページ: 128
ページ数: 158
発行日: 1997-03-01
言語: en
著者版フラグ: publisher
出現コレクション:26号(1996)

このアイテムのファイル:

ファイル サイズファーマット
KC26_119.pdf380.36 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください