DSpace at My University >
08 紀要 (大阪女学院大学.大阪女学院短期大学](2018年度以降) >
2022 (大阪女学院大学19号.大阪女学院短期大学52号) >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/10775/3808
|
タイトル: | Explaining the Downfall of BlackBerry in the Smartphone Market: The Role of Leadership |
タイトル別言語: | スマートフォン市場における BlackBerry の没落を説明する:リーダーシップの役割 |
著者: | Miller, Richard |
著者別言語: | ミラー, リチャード |
キーワード: | Smartphones Technology leadership |
キーワード別言語: | スマートフォン IT リーダーシップ |
出版者: | 大阪女学院短期大学 |
出版者別言語: | Osaka Jogakuin College |
利用可能日: | 2023-03-03T05:53:45Z |
発行日: | 2023-03-03T05:53:45Z |
受理日: | 20022-09-29 |
抄録: | Businesses in technology often experience rapid disruptions as things tend to change very quickly, with a developing market and shifting trends. While this is has been a universal truth that has affected numerous businesses few have seen the dramatic fall that Research In Motion (later BlackBerry) saw in market share and value. The roots of the company go back to 1984, and their success started to take off just before the turn of the century. The drop in market share took a very short period of time, all within a few short years. There are a variety of reasons for the change in fortunes, from a changing marketplace. This paper will examine a few of those reasons primarily through the lens of corporate leadership. |
資源タイプ: | Departmental Bulletin Paper |
ISSN: | 2434-7841 |
掲載誌名: | 大阪女学院短期大学紀要 |
号: | 52 |
開始ページ: | 173 |
終了ページ: | 181 |
ページ数: | 9 |
発行日: | 2023-03-01 |
言語: | en |
著者版フラグ: | publisher |
出現コレクション: | 2022 (大阪女学院大学19号.大阪女学院短期大学52号)
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|