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2022 (大阪女学院大学19号.大阪女学院短期大学52号) >

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タイトル: Explaining the Downfall of BlackBerry in the Smartphone Market: The Role of Leadership
タイトル別言語: スマートフォン市場における BlackBerry の没落を説明する:リーダーシップの役割
著者: Miller, Richard
著者別言語: ミラー, リチャード
キーワード: Smartphones
Technology leadership
キーワード別言語: スマートフォン
IT リーダーシップ
出版者: 大阪女学院短期大学
出版者別言語: Osaka Jogakuin College
利用可能日: 2023-03-03T05:53:45Z
発行日: 2023-03-03T05:53:45Z
受理日: 20022-09-29
抄録: Businesses in technology often experience rapid disruptions as things tend to change very quickly, with a developing market and shifting trends. While this is has been a universal truth that has affected numerous businesses few have seen the dramatic fall that Research In Motion (later BlackBerry) saw in market share and value. The roots of the company go back to 1984, and their success started to take off just before the turn of the century. The drop in market share took a very short period of time, all within a few short years. There are a variety of reasons for the change in fortunes, from a changing marketplace. This paper will examine a few of those reasons primarily through the lens of corporate leadership.
資源タイプ: Departmental Bulletin Paper
ISSN: 2434-7841
掲載誌名: 大阪女学院短期大学紀要
号: 52
開始ページ: 173
終了ページ: 181
ページ数: 9
発行日: 2023-03-01
言語: en
著者版フラグ: publisher
出現コレクション:2022 (大阪女学院大学19号.大阪女学院短期大学52号)

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