DSpace at My University >
08 紀要 (大阪女学院大学.大阪女学院短期大学](2018年度以降) >
2022 (大阪女学院大学19号.大阪女学院短期大学52号) >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/10775/3801
|
タイトル: | Students’ Perspectives on iBooks, Workbooks, and Technology at OJU/OJC |
タイトル別言語: | 大阪女学院大学・大阪女学院短期大学生のiBook・ワークブック・テクノロジーに対する見解 |
著者: | Swenson, Tamara Head, Philip Wong, Aeric Matte, Barrie Nakagawa, Hiroyo Hakone, Kaori Sponseller, Aaron C. |
著者別言語: | スウェンソン , タマラ ヘッド , フィリップ ウォング , エリック バリー, マット 仲川 , 浩世 箱根 , かおり スポンセラー , アーロン C. |
キーワード: | digital textbooks iPads technology |
キーワード別言語: | デジタル教科書 テクノロジー |
出版者: | 大阪女学院大学 |
出版者別言語: | Osaka Jyogakuin University |
利用可能日: | 2023-03-03T01:51:06Z |
発行日: | 2023-03-03T01:51:06Z |
受理日: | 2022-09-20 |
抄録: | This paper reports on data collected as part of a larger project on technology use at Osaka Jogakuin University/Osaka Jogakuin College (OJU/OJC). A 48-item survey was distributed in July 2022 to first- through fourth-year students (N = 181). The survey
included questions about technology use, iPad use, and use of the faculty-developed digital textbooks and workbooks. Results indicate overall satisfaction with the content-based
textbooks. OJC students expressed overall satisfaction with the associated workbooks. OJU students expressed support for having a workbook. Results of this survey should
help inform discussions regarding future revisions to the first-year courses and provide an understanding of the students’ views of the first-year course materials. |
資源タイプ: | Departmental Bulletin Paper |
ISSN: | 2434-7841 |
掲載誌名: | 大阪女学院大学紀要 |
号: | 19 |
開始ページ: | 77 |
終了ページ: | 98 |
ページ数: | 22 |
発行日: | 2023-03-01 |
言語: | en |
著者版フラグ: | publisher |
出現コレクション: | 2022 (大阪女学院大学19号.大阪女学院短期大学52号)
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|