DSpace at My University >
01 大学(国際・英語学部) >
013 「大阪女学院大学紀要」 >
13号(2016) >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/10775/3428
|
タイトル: | Empowering Low-English-Proficiency Students: A Fresh Approach |
タイトル別言語: | 初級レベルの英語学習者に対するより適した指導:新たなるアプローチ |
著者: | Cline, William Cornwell, Steve Fukushima, Chizuko Hirano, Mariko Johnston, Scott McLean, Stuart Takezawa, Yukiko Tojo, Kazuko |
著者別言語: | クライン, ウィリアム コーンウェル, スティーブ 福島, 知津子 平野, 真理子 ジョンストン, スコット マクリーン, スチュアート 竹澤, 由紀子 東條, 加寿子 |
キーワード: | low proficiency motivation empowerment joint planning |
キーワード別言語: | 初級レベル 動機付け 英語力強化 共同指導計画 |
出版者: | 大阪女学院大学 |
出版者別言語: | Osaka Jyogakuin 4year College |
利用可能日: | 2017-03-21T07:48:49Z |
発行日: | 2017-03-21T07:48:49Z |
受理日: | 2016-09-27 |
自由記入: | 実践報告 |
抄録: | This paper describes one part of Osaka Jogakuin University's new curriculum, the Foundation Program (FP). The FP is designed to help lower proficiency students by providing them with four special courses in the areas of reading, communication, grammar, and writing, and giving them extra time to develop their English ability by shifting some of their required courses to the second- and third-year. It also has teachers working as a team to respond to any student needs by meeting regularly to discuss classes and students. In this way, these lower proficient students are empowered to take control of their English study. |
資源タイプ: | Departmental Bulletin Paper |
ISSN: | 1880-0084 |
NCID: | AA12028997 |
掲載誌名: | Journal of Osaka Jyogakuin University |
号: | 13 |
開始ページ: | 85 |
終了ページ: | 105 |
ページ数: | 196 |
発行日: | 2017-03-01 |
言語: | en |
著者版フラグ: | publisher |
出現コレクション: | 13号(2016)
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|