DSpace
 

DSpace at My University >
01 大学(国際・英語学部) >
013 「大阪女学院大学紀要」 >
1号(2004) >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10775/187

タイトル: Reading Instructional Models : Review of Reading Recovery and Success for All
タイトル別言語: リーディング指導モデル : Reading Recovery 及び Success for All 概説
著者: Kato-otani, Eiko
著者別言語: 加藤, 映子
キーワード: Reading instructional model
Reading Recovery
Success for All
children at risk
intervention
キーワード別言語: リーディング指導モデル
リーディングリスカバリー
サクセスフォーオール
危機にある子ども
インターベンション
出版者: 大阪女学院大学
出版者別言語: Osaka Jogakuin 4year College
利用可能日: 2011-02-18T11:38:40Z
発行日: 2011-02-18T11:38:40Z
受理日: 2004-09-30
自由記入: 自由論文
抄録: Many children who drop out of school come from less privileged families in the US. Compared to middle-class children, they have far fewer stimulating literacy experiences at home and thus find it harder to learn to read at school. Poorer reading ability is a critical factor in their dropping out of school. Many instructional models have been developed to address their low reading achievement in elementary school. In this paper I review two instructional models, Reading Recovery and Success for All, which are used in schools in the US: I then discuss how they help teachers support their at-risk students.
資源タイプ: Departmental Bulletin Paper
ISSN: 1880-0084
NCID: AN12028997
掲載誌名: 大阪女学院大学紀要
号: 1
開始ページ: 35
終了ページ: 46
ページ数: 110
発行日: 2005-03-01
言語: en
著者版フラグ: publisher
出現コレクション:1号(2004)

このアイテムのファイル:

ファイル サイズファーマット
KU01_035.pdf573.32 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください