DSpace
 

DSpace at My University >
01 大学(国際・英語学部) >
016 図書・単行書の章 >
「Current Discourse on Education in Developing Narions」 >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10775/1651

タイトル: Taking American Students for a Cultural Plunge into Japan and Avoiding the Tourist Experience & Returning to Japan: Initial Cultural Challenges
著者: Johnston, Scott
出版者: New York: Nova Science Publishers
利用可能日: 2012-02-29T08:19:15Z
発行日: 2012-02-29T08:19:15Z
著作権日: 2006
自由記入: Current Discourse on Education in Developing Narions: Essays in Honor of B. Robert Tavachinick and Robert Koehl, 2006, p237-255
資源タイプ: Book
開始ページ: 237
終了ページ: 255
言語: en
著者版フラグ: Publisher
出現コレクション:「Current Discourse on Education in Developing Narions」

このアイテムのファイル:

このアイテムに関連するファイルはありません。

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください