DSpace
 

DSpace at My University >
01 大学(国際・英語学部) >
016 図書・単行書の章 >
「Color, race, and English language teacher. Shades of meaning」 >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10775/1650

タイトル: Stories through perceptual frames." In A. Curtis & M. Romney (Eds.) , Color, race, and English language teacher. Shades of meaning
著者: Fujimoto, Donna
出版者: Lawrence Erlbaum Associates
利用可能日: 2012-02-29T08:19:12Z
発行日: 2012-02-29T08:19:12Z
著作権日: 2006
自由記入: Stories through perceptual frames." In A. Curtis & M. Romney (Eds.) , Color, race, and English language teacher. Shades of meaning, 2006, p37-48
資源タイプ: Book
開始ページ: 37
終了ページ: 48
言語: en
著者版フラグ: Publisher
出現コレクション:「Color, race, and English language teacher. Shades of meaning」

このアイテムのファイル:

このアイテムに関連するファイルはありません。

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください